Interim Finance via de Rekenwonders
Op zoek naar (tijdelijke) versterking op jouw finance afdeling? Onze interim specialisten zijn direct up and running om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen.
FAQ
- Tijdelijk extra capaciteit in huis.
- Een interim specialist neemt (andere) kennis mee.
- Direct up and running in jouw organisatie.
- Een frisse blik van buitenaf.
- Je betaalt alleen per gewerkt uur. Zaken zoals verzekeringen, opleiding en ziekte liggen bij ons.
- De juiste specialist:
Heb je tussen onze beschikbare specialisten al een potentiele match gezien? Dan brengen we jullie graag met elkaar in contact. Staat er (momenteel) niemand tussen? Dan denken we graag mee aan een passend alternatief. - Op gesprek:
Onze specialist/ kandidaat komt bij jouw organisatie op gesprek. Hier bespreken we de opdracht, maar kijken ook of er een wederzijdse klik is. - Het contract:
Samen stellen we een contract op waar zaken zoals tarief, reiskosten en duur van de opdracht in mee worden genomen. Uiteraard geheel op maat. - Start opdracht:
Onze specialist start bij jouw organisatie. - Tussentijdse evaluatie en afstemming:
Tussentijds komen we graag langs om de opdracht te evalueren en te kijken waar we kunnen verbeteren. Ook bespreken we een eventueel vervolg.
- Persoonlijke begeleiding van onze specialisten door middel van een Resource Manager. Bijvoorbeeld door opleidingen, coaching en vraagbaken te zijn.
- Een groot netwerk van ervaren collega’s. Zo staat er niet één specialist, maar een hele batterij aan specialisten voor jouw organisatie klaar.
- de Rekenwonders verzorgt de verzekeringen, ziekteverlof en de vakantiedagen. Jij betaalt alleen voor de gewerkte uren.
Afhankelijk van de ervaring en rol van onze specialist ligt het tarief tussen de €50 en €75 per uur.
De duur van een opdracht is volledig afhankelijk van jouw wens/ project. Tegen het einde van de opdracht evalueren we of er behoefte is aan verlenging.
Onze beschikbare professional(s)
Van al onze professionals die landelijk actief zijn, zijn onderstaande (op zeer korte termijn) beschikbaar
Tom van Kraaij
Woonachtig in
Helmond
24
Jaar
Junior
Profiel
Beschikbaar per 1 juni
Mijn naam is Tom en ik ben woonachtig in Helmond. In mijn vrije tijd vind ik het gaaf om in mijn vriendenteam te voetballen en verre reizen te maken. Vorig jaar heb ik mijn Master Economics met succes afgerond. Ik kijk ernaar uit mijn eerste stap in de financiële wereld te zetten. Met mijn Excel vaardigheden en analytische blik ben ik in staat om complexe datasets te analyseren en om te zetten in goede financiële rapportages. Het geeft mij voldoening bij te dragen aan de winstgevendheid van een bedrijf door middel van mijn kennis over cijfers en finance. Ik zie het dan ook als een mooie uitdaging om bedrijfsprocessen te optimaliseren en analyses uit te voeren binnen de financiële tak van een bedrijf en samen met het bedrijf te groeien in de toekomst. Ik vind het teambelang binnen een organisatie erg belangrijk en kijk er naar uit om samen met collega's doelen te behalen en kennis te delen om zo elkaar sterker te maken.
Werkervaring
Medewerker technische en logistieke ondersteuning – Elkerliek Ziekenhuis – oktober 2018 – mei 2023
Hier ben ik verantwoordelijk voor de logistiek binnen het ziekenhuis. Het bezorgen van pakketjes binnen het ziekenhuis is mijn voornaamste taak en aansluitend de administratie betreft welke producten uitgegeven werden en waar ze terecht komen. Het laatste half jaar heb ik gewerkt voor de schoonmaak. Dit is een project waarin meer duidelijkheid is gecreëerd in de schoonmaakprogramma's van de dag schoonmaak. Zo maak ik de programma's in Excel om zo te bepalen welke ruimtes een medewerker moet schoonmaken en welke taken op welke dag uitgevoerd moeten worden. Daarnaast heb ik gekeken naar de kosten binnen de schoonmaak en duidelijk gemaakt hoeveel tijd en geld het kost om een schoonmaakprogramma uit te voeren en waar eventueel efficiëntie slagen kunnen worden behaald.
Projectmedewerker – Elkerliek Ziekenhuis – juni 2017 – oktober 2018
Ik heb mij gefocust op een financieel project om de inventarisatie voor de schoonmaak en ICT te doen. Daarbij een plan opgesteld met leidinggevenden om de efficiëntie van de inventarisatie in de toekomst te verbeteren door structuur te brengen binnen het inventarisatieproces in het ziekenhuis.
Opleidingen
2020 – 2022 Master Economie, Universiteit Tilburg
2017 – 2020 Bachelor Economie en Bedrijfseconomie, Universiteit Tilburg
Robert Huijser
Woonachtig in
Wijchen
29
Jaar
Junior
Profiel
Beschikbaar per 1 juli
Mijn naam is Robert Huijser en ik woon samen met mijn vriendin in Wijchen. Naast mijn werk heb ik twee grote passies, namelijk krachttraining en boulderen. Als teamspeler hecht ik veel waarde aan een goede samenwerking met mijn collega's en vind ik het leuk om mijn kennis te delen. Het sturen op cijfers en het bijdragen aan de winstgevendheid van een bedrijf geeft mij veel voldoening. Ik zie het als een mooie uitdaging om processen van een bedrijf efficiënter in te richten en met sturing op de cijfers een bedrijf te zien groeien.
Werkervaring
Medewerker district administratie Finance & Control – GLS – maart 2020 – juni 2023
Als financieel medewerker bij GLS heb ik ervaring met de financiële afhandeling van implementatieprojecten en het maken van managementrapportages. Ik ben in staat diverse taken te automatiseren, zoals de vervoerdersboekingen, de maandelijkse collectieanalyse en de dagelijkse productierapportages. In mijn laatste jaar bij GLS heb ik mij verder ontwikkeld in procesverbetering binnen de administratie, het maken van Power BI-rapporten en droeg ik bij aan het opstellen van de begroting.
Junior assistent accountant – VWG Accountants en Belastingadviseurs – september 2018 – december 2019
Als junior assistent accountant heb ik onder andere ervaring met het maken van jaarwerken, boeken van journaalposten, onderhouden van contact met cliënten.
Opleidingen
2019 – 2023 Finance & Control, Hogeschool Arnhem en Nijmegen
2014 – 2016 Filiaal Manager Detailhandel (niveau 4), ROC Nijmegen